New in: ready for summer because I have perfect shoes!

10:16 PM

Lato tuż tuż, a ja nie mogłam się powstrzymać, żeby pokazać mój najnowszy nabytek - buty, których mam zamiar nie zdejmować przez najbliższe miesiące! Przez całą zimę przeżywałam fascynację  butami Stelli McCartney, ale zdecydowałam się na nieco podobną, sandałową wersję. Jak Wam się podobają? :)

So here I am - ready for the summer season with my new white shoes! I love them and I just couldn't resist showing them to you immediately. White is one of my favourite colours ever and since I was really into Stella McCartney inspired boots for the whole winter I deided to go for a lighter summer version. How do you like them?

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Hi! I love this shoes ;) much love from india!

    ReplyDelete
  2. te buty są super
    jestem ciekawa stylizacji z nimi :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe